
Pagi ini Nad bawa Kamera jadi gambar yang diambil dari luar masjid , memang jelas. Berbagai aksi dapat dirakamkan. Ustazah dengan Dahlia Atan .

Siap "thumb up!"

lambai pun ada !

Apalah yang dibincangkan oleh Ustazah dengan Tunku Tekwa !

Gee menahan ketawa. Comel sekali. Apalah yang menggelikan hati !

Wah , Peace lagi ! Kalau anak-anak tengok mak maknya , "Dashyat mak aku! " Semuanya enjoy . Kami memang "happening" kat masjid !

