Followers

Wednesday, October 27, 2010

Jamuan Hari Raya - 7 Oct 2010


Mujur ada Nad untuk ambil foto sewaktu Jamuan Hari Raya !


"Maaf Ustazah, saya bercuti di Sabah", kataku apabila diberitahu oleh Ustazah tentang tarikh untuk Jamuan Hari Raya untuk anak anak murid Ustazah. Walaubagaimanapun, ramai jurukamera , jadi dapatlah saya rakamkan suasana Jamuan Hari Raya tersebut. Seperti biasa memang ramai dan memang "happening"....Bukan anak-anak jemaah aje yang happening, emak-emak mereka pun happening dengan aktiviti di Masjid mereka.

Pasangan bahagia! Inilah suami Ustazah .


Sedang menikmati juadah !

Memang ramai !



Makanan pun macam macam !


Soto ...kegemaran saya tu!


Tunku Tekwa dan Tunku Fatimah pun ada sama !



Semua sudah tersedia sementara jemaah berada didalam Masjid dengan aktiviti wirid dan sebagainya !




Namanya pun Jamuan Hari Raya, mestilah banyak kuih raya....




Ustazah memberi ucapan.


Kalau tak ada orang kuat di dapur , rasanya tiadalah Jamuan ! Mereka ini sangat penting untuk aktiviti kami ini...


Wajah ceria jemaah menanti sebelum acara dimulakan .